Dostawa samochodu osobowego

- ZP -1 / 2009                                                      Elbląg , dnia 30  kwiecień 2009 r.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)

do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 EURO

a poniżej  206.000 EURO

nazwa zadania ” Dostawa samochodu osobowego- mikrobusu, 9 osobowego(8 pasażerów plus kierowca) posiadający homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym dowóz jednej osoby na wózku inwalidzkim )”

prowadzonego na podstawie art. 39 Ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r.                                          Prawo zamówień publicznych

(Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) jest:

Elbląskie Stowarzyszenie Pomocy Humanitarnej im. Św. Łazarza „ Lazarus”

z siedzibą

ul. Skrzydlata 15 A

82- 300 Elbląg

tel./fax. (0-55) 642 70 – 05

NIP 578-259-58-07

REGON  170780546


Spis treści:

I.      Opis sposobu przygotowania oferty.

II.      Opis przedmiotu zamówienia.

III.      Termin i miejsce wykonania zamówienia.

IV.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wymaganych od Wykonawcy.

V.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

VI.      Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,                       wraz z podaniem tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

VII.      Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

VIII.      Termin związania ofertą.

IX.      Wymagania dotyczące wadium.

X.      Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

XI.      Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

XII.      Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty,                        w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

XIII.      Zamówienie uzupełniające.

XIV.      Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania                        o udzielenie zamówienia.

XV.      Wykaz załączników do SIWZ.

Rozdz. I. Opis sposobu przygotowania oferty.

§ 1.

Zagadnienia ogólne i porządkowe.

1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do przygotowania oferty w sposób zgodny z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz do spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy.

2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznaczną ofertę w określonym poniżej terminie.                   Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych – oferta zostanie odrzucona.                                   Nie przewiduje się także zwrotu kosztów udziału w postępowaniu względem Wykonawców.

3. Oferta ma być sporządzona w formie pisemnej (na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie atramentem lub długopisem), w języku polskim oraz podpisana przez uprawnionego (uprawnionych)                do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub przez osobę fizyczną, gdy występuję ona w tym charakterze w postępowaniu.

Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnika, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność                                            z oryginałem.

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:                                 - wraz z ofertą winna  być przedłożona  kopia  umowy lub inny dokument potwierdzający
zobowiązanie do zawarcia (przed udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego) umowy konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostanie zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia   i obowiązywania rękojmi i gwarancji,

- oferta i załączniki winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela                                                /partnera wiodącego/,

- upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu
prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – należy załączyć je do oferty,

- przedstawiciel / wiodący partner winien  być  upoważniony do zaciągania  zobowiązań i płatności   w   imieniu   każdego   na   rzecz   każdego   z   partnerów   oraz   do   wyłącznego
występowania w realizacji kontraktu – do oferty należy załączyć oświadczenie,

- podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zobowiązań

4. Wszystkie strony oferty powinny być spięte we właściwej kolejności w sposób zabezpieczający przed dekompletacją, tzn. uniemożliwiający trwałą, jednoznaczną wymianę stron, a każda strona ponumerowana kolejnym numerem. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane

z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5. Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane a wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki winny być, dla przejrzystości składanych zobowiązań, parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (e) ofertę.

6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w ramach oferty prawdziwych danych i informacji. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, jeśli po sprawdzeniu stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik postępowania są nieprawdziwe – art. 24 ust. 2 pkt.2 ustawy.

7. Ofertę należy sporządzić według podanego – wzoru oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty z Rozdz. V SIWZ przygotowane przez Zamawiającego a otrzymane przez Wykonawcę razem ze specyfikacją należy dołączyć w formie załączonych druków. Dołączenie wszystkich wymaganych a zarazem niezbędnych do przeprowadzenia postępowania oświadczeń                           i dokumentów jest obowiązkowe, chyba że SIWZ stanowi inaczej. Niniejsze odnosi się do Rozdz. V SIWZ. Wykonawca może dołączyć inne dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego, które dodatkowo udokumentują spełnianie przez niego wymaganych warunków, które jednakże będą miały charakter tylko informacyjny i nie będą przedmiotem oceny.

8. Wymagane dokumenty mogą być złożone w oryginale lub formie czytelnie wykonanej kserokopii potwierdzonej  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

9. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza  powierzyć podwykonawcom.

§ 2.

Sposób oznakowania koperty z ofertą.

Oferta musi być złożona w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, gwarantującej jej nienaruszenie                 do dnia otwarcia.

Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres:

Elbląskie Stowarzyszenie Pomocy Humanitarnej im. Św. Łazarza “Lazarus”

ul. Skrzydlata 15A         82-300 Elbląg

oraz oznaczona hasłem:

” Dostawa samochodu osobowego- mikrobusu, 9 osobowego(8 pasażerów plus kierowca) posiadający homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym dowóz jednej osoby na wózku inwalidzkim )”

Nie otwierać przed dniem  11.05.2009r. godz. 1010

a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.

§ 3.

Modyfikacje SIWZ przez Zamawiającego.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed terminem składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ, z zastrzeżeniem art. 38 ust.5 ustawy. Każdą ewentualną modyfikacje SIWZ, Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim uczestnikom postępowania i udostępniana na stronie internetowej.

§ 4.

Modyfikacje lub wycofanie oferty przez Wykonawców.

Wykonawca może dokonać modyfikacji swojej oferty lub wycofać ofertę już złożoną, przed upływem terminu składania ofert – art.84 ust.1 ustawy. W wypadku modyfikacji oferty, z uwagi na jej formę pisemną – koperta z modyfikacją – powinna być dodatkowo oznaczona: Modyfikacja oferty. W razie wycofania oferty, niniejsze wycofanie – powinno nastąpić poprzez złożenie u Zamawiającego stosownego oświadczenia z tytułem:   Wycofanie ofertyoraz danymi pozwalającymi na odesłanie oferty. Niniejsze powiadomienie o wycofaniu oferty należy złożyć, w formie wybranej przez Zamawiającego do porozumiewania się w niniejszym postępowaniu.

§ 5.

Jawność postępowania.

1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych protokół wraz z załącznikami jest  jawny. Protokół jest jawny od dnia wszczęcia, czyli ogłoszenia postępowania. Załączniki do protokołu  udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia.

2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów

o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,

zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których

mowa w art. 86 ust.4 ustawy. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca może złożyć w składanej ofercie.                         W przeciwnym razie cała oferta może zostać ujawniona na pisemny wniosek każdego uczestnika postępowania.

§ 6.

Zasady ujawnienia dokumentacji postępowania.

1.Zaleca się, z przyczyn organizacyjno-porządkowych, aby Wykonawca poinformował Zamawiającego o zamiarze wglądu w dokumentacje postępowania, poprzez złożenie wniosku do Zamawiającego, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, w formie wybranej przez Zamawiającego dla niniejszego postępowania, o udostępnienie protokołu, załącznika lub wskazanej oferty (ofert). Niniejsze zalecenie ma charakter fakultatywny i nie ma na celu ograniczania ustawowych uprawnień Wykonawcy. W wypadku, nie zastosowania się do w/w zalecenia, Zamawiający udostępni dokumentacje postępowania natychmiast, po złożeniu przez Wykonawcę pisemnego wniosku na miejscu, z uwzględnieniem okoliczności niezależnych, które będą wymagały uzgodnienia                                         z uczestnikiem postępowania składającym wniosek.

2. Po rozpatrzeniu wniosku pod względem jego treści, Zamawiający określi termin, miejsce, sposób                     i zakres udostępnienia (w wypadku złożonych ofert), o powyższym niezwłocznie zostanie zawiadomiony Wykonawca.

3. Niniejsze udostępnienie nastąpi nie wcześniej niż po otwarciu – w wypadku ofert, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania – w wypadku załączników, z zastrzeżeniem protokołu, który jest jawny od chwili ogłoszenia postępowania o zamówienie publiczne. W godzinach pracy Zamawiającego, tj. między 7:00 a 15:00.

Rozdz. II. Opis przedmiotu zamówienia.

§ 1.

Zagadnienia ogólne.

Przedmiotem zamówienia jest:

Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:

” Dostawa samochodu osobowego- mikrobusu, 9 osobowego(8 pasażerów plus kierowca)posiadający homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w tym dowóz  jednej osoby na wózku inwalidzkim”

  1. samochód fabrycznie nowy z produkcji rocznika 2009
  2. samochód 9 osobowy ( jako bazowy) przystosowany do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim ( odpowiednia homologacja lub dopuszczenie do ruchu)
  3. długość całkowita max. 5190 mm
  4. szerokość całkowita ( bez lusterek bocznych) max. 1905 mm
  5. wysokość całkowita ( bez dodatkowych kierunkowskazów , anten, itp.) max. 1970 mm
  6. rozstaw osi min. 3495 mm
  7. ABS i dodatkowo min. dwa systemy zwiększające bezpieczeństwo podczas jazdy
  8. min. jedna poduszka powietrzna ( dla kierowcy)
  9. klimatyzacja

10.  elektrycznie sterowane szyby przednie boczne

11. elektrycznie sterowane oraz podgrzewane lusterka

12. komputer pokładowy

13. fabryczne radio CD, ze sterowaniem w ( przy kierownicy, instalację antenową oraz głośnikami min. 6 szt.

14. wspomaganie układu kierowniczego

15. kolumna kierownicy z regulacją w min. jednej płaszczyźnie

16. blokada drzwi podczas jazdy ( antynapad)

17. centralny zamek sterowany radiowo ( sterowniki w kluczach)

18. min. dwa zabezpieczenia przeciwkradzieżowe ( immobiliser) i autoalarm

19. fotel kierowcy z regulacją w dwóch płaszczyznach i z podłokietnikiem

20. silnik wysokoprężny z doładowaniem o pojemności max. 1999ccm, zasilany olejem napędowym

21. moc silnika min. 115 KM

22. maksymalny moment obrotowy min. 290 NM

23. zbiornik paliwa min. 90 litrów

24. skrzynia biegów : min. 6 biegów do przodu plus wsteczny bieg

25. układ hamulcowy wyposażony w hamulce tarczowe na obu osiach

26. drzwi boczne odsuwane ( z prawej strony) o szerokości otworu min. 995mm i wysokości min. 1280 mm

27. drzwi tylne dwuskrzydłowe ,przeszklone, z wycieraczką  i ogrzewaniem obu szyb o wysokości min. 1330 mm i szerokości min. 1385 mm otwierane o kąt 180 stopni

28. serwis dostawcy w promieniu 30  km od siedziby zamawiającego

29. gwarantowany samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

( oświadczenie o gwarantowaniu samochodu zstępczego dołączona do oferty)

30. lakier metaliczny, kolor srebrny lub przybliżony

31. pakiet pełen ( OC, NW, AC ( bez udziału własnego)

32. dodatkowy komplet opon zimowych

33. dwuletnia gwarancja na podzespoły bez limitu kilometrów

34. najazdy do wprowadzenia wózka inwalidzkiego

35. oklejenie samochodu znakami osoby niepełnosprawnej oraz treść „ samochód został sfinansowany z środków PFRON”

Rozdz. III. Termin i miejsce wykonania zamówienia

§ 1.

Termin wykonania zamówienia

Wykonanie zamówienia: jeden miesiąc od dnia podpisania umowy.

§ 2.

Miejsce wykonania zamówienia

Elbląskie Stowarzyszenie Pomocy Humanitarnej im. Św. Łazarza 82-300 Elbląg ul. Skrzydlata 15 A.

Rozdz. IV. Opis warunków udziału w postępowaniu

oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych

warunków wymaganych od Wykonawcy.

§ 1.

Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy.

O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1.      posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                            i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3.      znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

§ 2.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w § 1 Rozdziału V przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, wg formuły “spełnia – nie spełnia”.

Rozdz. V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć

Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału

w postępowaniu.

§ 1.

Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy.

Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów:

1. Wypełniony i podpisany przez osoby(ę) upoważniony(ą)e do składania oświadczeń woli

w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego

WZORU OFERTY  – zał. nr 1 do SIWZ;

2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy

Prawo zamówień publicznych – zał. nr 2 do SIWZ;

3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy

Prawo zamówień publicznych   – zał. nr 3 do  SWIZ;

4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej oraz wskazaniem osób uprawnionych

do reprezentowania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert;

Wymagane przez Zamawiającego dokumenty winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).

Zamawiający przypomina o konieczności  podpisania oferty oraz wymienionych powyżej dokumentów, w tym oświadczeń przez osoby(ę) upoważnione(ą) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

§ 2.

Okoliczności umożliwiające uzupełnianie oświadczeń i dokumentów wymaganych                      od Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń                              i dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania – art. 26 ust.3 ustawy.

Rozdz. VI.  Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował

przy wyborze oferty, wraz z podaniem tych kryteriów

i sposobu oceny ofert.

§ 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena oferty brutto: -  100 %

Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.

Liczba punktów przyznana w ofercie zostanie obliczona wg wzoru:

Cena najniższa

______________        X  100

Badana cena

- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.                          z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza.

- Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się                 o udzielenie zamówienia – art. 92 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych                 (Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty – art.87 ust.1  ustawy. Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty – art. 87 ust.2 ustawy.

§ 2.

Poprawki w obliczeniach.

1. Wszystkie poprawki dokonane ręcznie, czy też korektorem winny  być parafowane własnoręcznie zgodnie ze statusem prawnym Wykonawcy, czyli przez osobę (y) podpisujące ofertę.

2. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny zgodnie z art. 88 Ustawy z dnia              29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

3. W wypadku omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny, których nie można poprawić  na podstawie art. 88 lub błędów w obliczaniu ceny – oferta zostaje odrzucona  – art. 89 ust.1 pkt.6 Ustawy z dnia                   29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

Rozdz. VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego

z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów,

a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się

z Wykonawcami.

§ 1.

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

a także wskazanie osób uprawnionych do w/w porozumiewania się.

1. Wszelkie pytania dotyczące SIWZ, w szczególności przedmiotu zamówienia, sposobu przygotowania i złożenia oferty lub inne, należy kierować w formie wybranej do porozumiewania się dla niniejszego postępowania, tj. telefonicznie, pisemnie, faksem do osoby uprawnionej do bezpośredniego kontaktowania się  z Wykonawcami:

  • Paweł Gołębiewski

Telefon  055/642-70-05 lub 055/ 642-71-11

tel. kom. 507 116 498

2. Odpowiedzi będą kierowane niezwłocznie w formie wybranej do porozumiewania się                             dla niniejszego postępowania do wszystkich, którym przesłano SIWZ, bez wskazania źródła zapytania, oraz na stronie internatowej, pod warunkiem, że zapytanie zostało złożone w siedzibie Zamawiającego, na nie mniej niż na 6 dni przed terminem otwarcia ofert.

3.  Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji SIWZ niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach oraz niezwłocznie powiadomi o tym wszystkich Wykonawców oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej.

§ 2.

Przekazywanie oświadczeń i dokumentów.

Treść   zapytania,   prośba  o  wyjaśnienie   musi   zostać   przekazana  w   formie   wybranej    do

porozumiewania się dla niniejszego postępowania  do  Zamawiającego,  według  danych  wskazanych

powyżej w SIWZ, do osób uprawnionych do bezpośredniego kontaktowania się. Powyższe stosuje się

odpowiednio również do Zamawiającego.

Zamawiający nie planuje spotkania z Wykonawcami.

Rozdz. VIII. Termin związania ofertą.

1. W/w termin wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu do składania ofert.

2. W uzasadnionych przypadkach , co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Rozdz. IX. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Rozdz. X. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Rozdz. XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

§ 1.

Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia 11.05. 2009 r.   do godz. 10oo

w Elbląskim Stowarzyszeniu Pomocy Humanitarnej im. Św. Lazarza  Lazarus ul. Skrzydlata  15 A w godz. 8:00 – 15:00 osobiście  lub poczta na adres 82 300 Elbląg , ul. Skrzydlata 15 A.

2. O terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.

W przypadku wysłania oferty drogą pocztową, kurierem, jako termin złożenia oferty Zamawiający uzna termin, w jakim oferta znalazła się w posiadaniu Zamawiającego.

3. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania i rozpatrywania.

4. Wykonawca ma prawo po złożeniu oferty, lecz przed upływem terminu składania ofert,

wycofać się z postępowania na zasadach określonych w Rozdz. I § 4 SIWZ.

§ 2.

Przedłużenie terminu składania ofert.

1. W przypadku, gdy zmiana SIWZ powodować będzie konieczność modyfikacji lub uzupełnienia oferty, w celu umożliwienia Wykonawcom uwzględnienia                                               w przygotowywanych ofertach otrzymanych wyjaśnień, Zamawiający przedłuży termin składania ofert, aby dać Wykonawcom niezbędny czas na ich przygotowanie. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy  i Zamawiającego odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.

2. Przedłużenie terminu składania ofert dopuszczalne jest tylko przed jego upływem.                                  O przedłużeniu tego terminu Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich, którzy pobrali specyfikację i  na stronie internetowej – art.38 ust. 7 ustawy.

§ 3.

Miejsce i termin otwarcia ofert.

Oferty zostaną otwarte w dniu 11.05.2009r. o godz. 1030 w budynku Elbląskiego Stowarzyszenia Pomocy Humanitarnej Lazarus ul. Skrzydlata 15 A

§ 4.

Informacje o trybie otwarcia.

1. Otwarcie ofert składać się będzie z części jawnej i niejawnej:

1) W części jawnej:

Zamawiający przedstawi Komisję Przetargową, stan  otwieranych ofert, poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2) W części niejawnej:

1.Zamawiający sprawdzi oferty pod względem formalnym, właściwego udokumentowania, spełnienia wymaganych warunków określonych w SIWZ.

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

Rozdz. XII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione

po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie

zamówienia publicznego.

§ 1.

Formalność upublicznienia wyboru oferty.

1. Zamawiający  niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszcza ogłoszenie                       o wyborze  oferty na stronie internetowej, w  miejscu  publicznie  dostępnym  w  swojej  siedzibie oraz przesyłając zawiadomienie  o  wyniku  przetargu  do  wszystkich  Wykonawców.

2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

1)wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę( firmę), siedzibę i adres Wykonawcy,

którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby

i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania

złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny

ofert i łączną punktację,

2)Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne

i prawne,

3)Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia,

podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

§ 2.

Pozostałe formalności.

1. Zamawiający przekazuje przygotowany wzór umowy – zał. Nr 4 do SIWZ.

2. Zamawiający wyznacza termin i miejsce zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi                             w  terminie  nie  krótszym  niż  7  dni (czyli najwcześniej 8 dnia) od  dnia  ogłoszenia                                       o  wyborze  oferty,  nie  później  jednak   niż  przed  upływem  terminu  związania  ofertą.

XIII.   Zamówienie uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego.

Rozdz. XIV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących

Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Informacja ogólna.

1.      Wykonawcom i innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w DZIALE VI ustawy  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

2.      Protest do Zamawiającego można wnieść:

·  wobec treści ogłoszenia o zamówieniu,

·  czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania

·  w przypadku zaniechania prze Zamawiającego czynności, do których jest obowiązany

na podstawie ustawy (art.180 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Rozdz. XV. Wykaz załączników do SIWZ.

1.  Wzór oferty (strona tytułowa oferty) – zał. nr 1 do SIWZ;

2.   Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy

Prawo zamówień publicznych – zał. nr 2 do  SIWZ;

3.   Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu określonych w wart. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy

Prawo zamówień publicznych  – zał. nr 3 do SIWZ;

4.   Wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ;

Załącznik nr 1                                                                                                                                                          do SIWZ

……………………………………..                                                                                                                 

(Pieczęć Firmy oferenta)

OFERTA

ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE  PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Dostawa samochodu osobowego- mikrobusu, 9 osobowego(8 pasażerów plus kierowca) posiadający homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym dowóz jednej osoby na wózku inwalidzkim)

Pełna nazwa oferenta: …………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………….

Dokładny adres………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………

Telefon ………………………………              Telefax ………………………………..

Zobowiązujemy się  wykonać przedmiot zamówienia za cenę:

Cena netto ……………………………………. zł       (słownie……………………………zł)

VAT ……………………………………………. zł       (słownie…………………………..zł)

Cena brutto ………………………………….. zł        (słownie……………………………zł)

1. Oświadczam, że zapoznaliśmy się szczegółowymi warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków

Zamówienia oraz uzyskaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty,

2. Oświadczam, że przyjmuję warunki Zamawiającego dot. udzielonego zamówienia i nie

wnoszę do nich zastrzeżeń. Ponadto uważam się za związanego ofertąprzez okres 30 dni.

3. Oświadczam, iż cena oferty brutto pokrywają wszystko, co może być konieczne dla właściwego wykonania

przedmiotu zamówienia.

4. Oświadczam, że zapoznaliśmy się z projektem umowy i akceptuję go nie wnosząc do niego

żadnych zastrzeżeń.

5. Oświadczam, iż zgadzamy się na płatność przelewem w terminie 21 dni od wystawienia faktury

potwierdzonej przez Zamawiającego.

6.   Zobowiązujemy się wykonać zamówienie w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy.

7.   Na przedmiot  zamówienia udzielamy 24 miesiące gwarancji.

………………………………………………..                                                  ………………………………..

miejscowość,  data                                                                                                               podpis  oferenta

………………………………                                                                                            Załącznik nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy                                                                                                                 do SIWZ

Dostawa samochodu osobowego- mikrobusu, 9 osobowego(8 pasażerów plus kierowca) posiadający homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym dowóz jednej osoby na wózku inwalidzkim)

Oświadczenie

do postępowania o zamówienie publiczne na zadanie

Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004  r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

………………., dnia ………………

………………………………….

( pieczęć i podpis Wykonawcy)

…………………………………………… Załącznik nr 3

do SIWZ

Nazwa i adres Wykonawcy:

Oświadczenie

do postępowania o zamówienie publiczne na zadanie

Dostawa samochodu osobowego- mikrobusu, 9 osobowego(8 pasażerów plus kierowca) posiadający homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym dowóz jednej osoby na wózku inwalidzkim)

Oświadczam , że zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1. Posiadam uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonania działalności i czynności

w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia,

2. Posiadam niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia.

………………., dnia ………………

………………………………….

( pieczęć i podpis Wykonawcy)

Załącznik nr 4

do SIWZ

U M O W A   ………… Nr ……/2009 r

zawarta dnia ………..…2008 r. w Elblągu pomiędzy Elbląskim Stowarzyszeniem Pomocy Humanitarnej im. Św. Łazarza „ Lazarus” z siedzibą w Elblągu ul. Skrzydlata 15A reprezentowanym przez:

Prezesa Stowarzyszenia   – Izabelą Babraj

Skarbnik Stowarzyszenia – Henryk Wojciechowski zwanym w dalszej części umowy

„ Zamawiającym”

a

………………………………………………………………………………………………

reprezentowaną przez: ………………………………………………………………                 zwaną  w dalszej części „Wykonawcą”

§ 1.

Niniejsza umowa jest konsekwencją zamówienia publicznego z dnia ……………………. udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego.

§ 2.

Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego- mikrobusu, 9 osobowego(8 pasażerów plus kierowca) posiadający homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym dowóz jednej osoby na wózku inwalidzkim) zgodnie z parametrami

w  SIWZ.                                                  .

§ 3.

Wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, które zostało opisane  w § 1 wynosi -

cena netto ………….. (słownie:…………………………………zł 00/100)

podatek VAT ………………..

cena brutto …..

23 luty, 2010

Komentarze